پروازهای فرودگاه بین‌المللی شاهرود برقرار شد

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵:۰۰ 5 سال پیش

همزمان با دهه فجر؛

پروازهای فرودگاه بین‌المللی شاهرود برقرار شد

عصر سفر- مدیر فرودگاه بین‌المللی شاهرود از برقراری پروازها همزمان با هفتمین روز از دهه فجر خبر داد و گفت: اولین پرواز تهران-شاهرود از فرودگاه مهرآباد انجام شد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از مهر، بهرام کوزه چی نسالیان از برقراری مجدد پروازهای مسافربری شاهرود- تهران و بالعکس همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در راستای افزایش پروازهای بین استانی و در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته با هواپیماهای مدرن ATR72 از فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره با اتمام طرح توسعه فرودگاه بین المللی شاهرود گفت: برقراری پروازهای فرودگاه به واسطه وجود مراکز صنعتی و دانشگاهی و طبیعتی بکر شاهرود می‌تواند سبب افزایش رونق اقتصادی و جذب گردشگر به شرق استان سمنان شود.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شاهرود اشاره‌ای نیز برنامه پروازهای این فرودگاه داشت و تصریح کرد: روزهای شنبه شماره پرواز 3404؛ 06:30 تهران - شاهرود 07:40 و شماره پرواز 3405؛ 08:25 شاهرود - تهران 09:40 و همچنین سه‌شنبه‌ها شماره پرواز 3404؛ 14:35 تهران - شاهرود 15:45 و شماره پرواز 3405؛ 16:20 شاهرود - تهران 17:35 در ابتدای امر برنامه‌ریزی شده است.

فرودگاه شاهرود سال گذشته در جریان سفر رئیس جمهور به استان سمنان به عنوان فرودگاه بین المللی ارتقا یافت و پس از آن برای اجرای طرح توسعه باند و سالن ترانزیت و… تعطیل شده بود که با توجه به تکمیل طرح طی چند روز آینده توسط مسئولان کشوری افتتاح خواهد شد.