آزادراه تبریز- زنجان مسدود نیست

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰:۰۰ 5 سال پیش

آزادراه تبریز- زنجان مسدود نیست

عصر سفر- سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی با رد خبر مسدود بودن آزاد راه تبریز- زنجان، اعلام کرد: تردد در این مسیر به دلیل بارش برف و کاهش دید به کندی انجام می‌گیرد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا کریمی نژاد روز دوشنبه با بیان اینکه اینجانب هم اکنون در آزاد راه تبریز- زنجان حضور دارم، افزود: برخی کامیون ها به دلیل لغزندگی جاده و کاهش دید در مسیر توقف کرده اند، ولی آزاد راه باز است و تردد در آن انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بارش نزولات جوی به ویژه برف از شب گذشته در استان آغاز شده و هم اکنون در اکثر محورهای استان ادامه دارد، ادامه داد: تمامی جاده های استان باز بوده و تردد در جاده های روستایی با زنجیر چرخ امکان پذیر است؛ با توجه به لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید، رانندگان بخصوص با وجود مه غلیظ با احتیاط رانندگی کنند .

سرهنگ کریمی نژاد گفت: با توجه به شدت بارش برف در  آذربایجان شرقی، احتمال ادامه بارش در روزهای آتی و مه آلود بودن منطقه متصور است و عبور و مرور در جاده های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی از رانندگان خواست در صورت تردد در جاده های آذربایجان شرقیخودروی خود را به تجهیزات ایمنی، وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ تجهیز نمایند و در صورت امکان از سفر های غیر ضروری خوداری کنند.

سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به لغزنده بودن جاده ها اضافه کرد: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو مقابل، رانندگی با سرعت مطمئن، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و بخصوص اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن، از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود.

امروز در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر بسته بودن آزاد راه تبریز - زنجان منتشر شد.

آزادراه تبریز -  زنجان به طول 300 کیلومتر، مهم ترین جاده منطقه شمال غرب کشور با بیش از 10 میلیون نفر جمعیت است.