راه‌اندازی سامانه اعلام و ثبت خسارات تاسیسات گردشگری

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱:۰۰ 5 سال پیش

راه‌اندازی سامانه اعلام و ثبت خسارات تاسیسات گردشگری

عصر سفر- معاون گردشگری و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی از راه اندازی سامانه ثبت خسارات تاسیسات گردشگری توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، احمد حمزه زاده در این خصوص بیان کرد: در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و لغو مسافرت‌های داخلی و خارجی، تمهیدات لازم جهت جبران خسارات به وجود آمده اتخاذ می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال لغو سفر و تورهای سیاحتی داخلی و خارجی، استرداد هزینه سفرها توسط دفاتر خدمات مسافرتی ابلاغ شد، لذا در این راستا وزارت میراث فرهنگی کشور اقدام به راه‌اندازی سامانه تعیین میزان خسارات برای تمامی تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی کرده است.

وی ادامه داد: فعالان حوزه گردشگری استان می توانند با مراجعه به آدرس myst.mcth.ir، ضمن ثبت اطلاعات، میزان خسارت را نیز در این سامانه درج کند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، حمزه‌زاده در خاتمه یادآور شد: برای بررسی میزان خسارت فعالان تمامی تاسیسات گردشگری پس از ثبت در این سامانه، کمیته بررسی تشکیل و به امور مربوطه رسیدگی خواهد شد.