تبدیل حمام‌های متروکه به جاذبه‌های گردشگری

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲:۰۰ 5 سال پیش

تبدیل حمام‌های متروکه به جاذبه‌های گردشگری

عصر سفر-مسجد جامعی گفت: مدیریت شهری می‌تواند حمام‌های متروکه در منطقه 17 را با بازسازی به یکی از جاذبه‌های گردشگری منطقه بدل کند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از خبرآنلاین، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران امروز سه‌شنبه 29 بهمن ماه برگزار شد، در تشریح مشکلات منطقه 17، در گزارش رابط منطقه 17 یک اتفاق مشخص این است که نسبت به گزارش 10 سال گذشته رابط رسانه‌ای اتفاق خوبی افتاده و آن این است که بسیاری از مشکلات حل شده و این نشان از عملکرد پیگیرانه شهرداری منطقه دل حل مشکلات است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: یکی از مشکلات منطقه 17 که ما شاهد حل شدن آن هستیم فاضلاب شهری است و اقدام مناسب دیگر شهرداری حل مشکل روشنایی بسیاری از معابر آن است.

مسجد جامعی با اشاره به وجود حمام‌های متروکه در منطقه 17، گفت: حمام‌های متروکه می‌تواند به عنوان یک سرمایه برای منطقه 17 باشد و در کنار آن مدیریت شهری به گونه‌ای علم کند که این سرمایه را به شکل خدمات بازدیدی برای شناساندن به مردم درآورد.

او تصریح کرد: بیشتر ساخت و سازها در منطقه 17 به شکل قارچ‌گونه در کوچه‌های بن‌بست است و ما می‌توانیم از وجود بازارهای مختلف در اطراف منطقه 17 به عنوان یک فرصت برای جذب سرمایه استفاده کنیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فضاهای بی‌دفاع شهری گفت: ما می‌توانیم با ایجاد فضای سبز و مسیر آینده فضای بی‌دفاع شهری را در منطقه 17 از بین ببریم.