هیچ محدودیتی در قبال شرکت های هواپیمایی ایران وضع نشده است

دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴:۰۰ 5 سال پیش

باکو:

هیچ محدودیتی در قبال شرکت های هواپیمایی ایران وضع نشده است

عصر سفر- "جهانگیر عسگراف " رییس شرکت هواپیمایی دولتی "آذال" جمهوری آربایجان گفت: هیچ محدودیتی برای پرواز هواپیماهای شرکت های هواپیمایی ایران در فرودگاه بین المللی باکو و دیگر فرودگاههای جمهوری آذربایجان به کار گرفته نخواهد شد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا،  به گزارش روز دوشنبه واحد مطبوعاتی شرکت هواپیمایی دولتی  "آذال " جمهوری آذربایجان، عسگراف افزود: در حال حاضر پروازهای روزانه هواپیماهای مسافربری  "Buta Airways" جمهوری آذربایجان در مسیر باکو – تهران و بالعکس بصورت عادی ادامه دارد.

برخی کشورهای منطقه برغم آنکه ارتباط های گسترده تری با کشور چین دارند، اما در تدابیر پیشگیرانه خود جهت جلوگیری از ورود ویروس کرونا جدید، پروازهایشان را با ایران متوقف کرده اند که از جمله این کشورها افغانستان، عراق و ترکیه است.

  مقام های شرکت "Buta Airways" جمهوری آذربایجان اعلام کرده اند که قصد انجام تغییرات در جدول پرواز هواپیماهای این شرکت در مسیر ایران را ندارند.

در عین حال،‌ واحدهای مربوطه فرودگاه بین المللی باکو به همراه گمرک و وزارت بهداشت جمهوری آذربایجان کنترل بهداشتی و قرنطینه ای در پروازهای خارجی از جمله ایران را تشدید کرده اند.