مسافران در ورودی و خروجی پایانه‌ها غربال می‌شوند

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸:۰۰ 5 سال پیش

مسافران در ورودی و خروجی پایانه‌ها غربال می‌شوند

عصر سفر- مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در همکاری با وزارت بهداشت، مسافران ورودی و خروجی در ترمینال‌های برون شهری غربالگری می‌شوند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخصوص ممنوعیت تردد اتوبوس‌های مسافربری به سمت استان قم در شهرستان ارومیه اظهار داشت: درخصوص این دست تصمیمات سازمان تابع ستاد مرکزی مبارزه با کرونا بوده و هر تصمیمی که گرفته شود برای ما لازم الاجرا خواهد بود.

وی ادامه داد: تا به حال محدودیت سراسری نداشتیم. تصمیمی که در استان آذربایجان غربی گرفته شده، تصمیم محلی بوده که توسط شورای تأمین شهرستان ارومیه اتخاذ شده است.

این مقام مسؤول درخصوص تصمیمات اتخاذ شده برای ضدعفونی پایانه‌ها و کنترل و نظارت بر مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: در بحث اتوبوس‌ها و پایش پرسنل شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان و کمک رانندگان این موضوع جزو وظایف ذاتی شرکت‌های حمل و نقل است. در این زمینه بخش‌نامه‌ای صادر و کارها در حال انجام است. در موضوع غربالگری مسافری نیز کار در ورودی و خروجی ترمینال‌ها انجام می‌گیرد که با هماهنگی وزارت بهداشت و همکاران‌شان در استان‌ها این مساله اعلام شده که حتماً افرادی حضور داشته و پایش را انجام دهند.

باقرجوان گفت: در این خصوص از وزارت بهداشت تقاضا می‌کنیم همکاری‌های لازم را داشته باشند تا پایش انجام بگیرد. در بحث ترمینال‌های مسافری یک بحث مهم دیگر در مورد اقداماتی است که در این خصوص از طریق شهرداری‌ها در پایانه‌های مسافری انجام می‌گیرد.