ترکیش ایرلاین هم پرواز به ایتالیا را لغو کرد

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱:۰۰ 5 سال پیش

ترکیش ایرلاین هم پرواز به ایتالیا را لغو کرد

عصر سفر-ترکیش ایرلاین تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای از لغو تمامی پروازهای خود به این کشور خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز مستقر در استانبول ترکیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی پروازهای خود به مبدا و مقصد ایتالیا را تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در این کشور به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی لغو کرده است.

به نظر می رسد که این اقدام در راستای عمل به دستور مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های واگیردار ایالات متحده آمریکا در خصوص خودداری مسافران از سفر به کشورهای درگیر کرونا همچون ایتالیا صورت گرفته است.

هم زمان با شیوع ویروس خطرناک کرونا در چین، بسیاری از ایرلاین‌های جهان پروازهای خود به مبدا و مقصد این کشور و سایر مناطق پرخطر جهان را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و با افزایش شمار قربانیان این ویروس زمان تعلیق پروازهای خود را تمدید کردند تا بدین ترتیب از انتشار بیشتر آن در سایر شهرها و کشورها جلوگیری به عمل بیاورند.

ایتالیا بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در اروپا به خود اختصاص داده است به گونه ای که طبق آخرین آمارهای منتشر شده در وب سایت simple flying،  یک هزار و 694  نفر در این کشور با این ویروس دست و پنجه نرم می کنند که تاکنون بالغ بر 30 نفر از آنها نیز جان خود را از دست داده اند.