تأسیسات فعال گردشگری مردم را تشویق به سفر نکنند!

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲:۰۰ 5 سال پیش

تأسیسات فعال گردشگری مردم را تشویق به سفر نکنند!

عصر سفر- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در پی شیوع کروناویروس اعلام کرد: تأسیسات فعال گردشگری استان هیچ‌گونه تبلیغاتی که مردم را به سفر تشویق کند، نداشته باشند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، علی مالمیر درباره تبلیغات جذب مسافر برخی از هتل‌ها و مجموعه‌های گردشگری استان اظهار کرد: اداره میراث فرهنگی روز قبل به تمامی تأسیسات فعال گردشگری تذکری جدی مبنی بر نداشتن تبلیغات به منظور تشویق مردم به سفر داده  است.

وی با بیان اینکه هتل‌ها و سوئیت‌ها به لحاظ حقوقی بسته نیستند و در ستاد کرونای کشور نیز فعالیت آن‌ها ممنوع نشده است، تصریح کرد: در شرایط فعلی هتل‌ها می‌توانند مهمان بپذیرند اما باید موارد بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند و تحت نظارت نیز قرار دارند.

مالمیر در ادامه یادآور شد: ما پذیرش مهمان در مکان‌هایی که نمی‌توانستیم در آن‌ها کنترل بهداشتی انجام دهیم مانند خانه‌های بومگردی، خانه مسافرها و مهمان‌سراهای دولتی را ممنوع کرده‌ایم اما برای تعطیلی هتل‌ها جامعه هتلداران تصمیم می‌گیرند و در صورتی که هتلداران تصمیم به تعطیلی هتل داشته باشد، ما مخالفتی نخواهیم داشت.