ارائه تسهیلات سفر به مناسبت روز ازدواج

شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸:۰۰ 4 سال پیش

ارائه تسهیلات سفر به مناسبت روز ازدواج

عصر سفر- معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: زوجینی که تاریخ عقد آن‌ها در بازه زمانی 28 تیر الی 5 مرداد ماه امسال است،مشمول دریافت چهار کد تخفیف 50 درصدی در بهای بلیت قطار‌های شرکت رجا می‌شوند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از میزان، طبق اعلام شرکت حمل و نقل ریلی رجا  مصادف با اول ذی‌الحجه-سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) - و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، شرکت رجا تخفیفاتی را برای کسانی که در این ایام ازدواج می‌کنند در نظر گرفته است.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: تمام زوجینی که تاریخ عقد آن‌ها در بازه زمانی 28 تیر الی 5 مرداد ماه سال جاری است، با ارائه درخواست خود، مشمول دریافت چهار کد تخفیف 50 درصدی در بهای بلیت قطار‌های شرکت رجا که تا تاریخ 22/12/99 اعتبار خواهد داشت، می‌شوند.

رضا عصاری گفت: مزدوجین حدفاصل تاریخ‌های ذکر شده می‌توانند با ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه خود از طریق اینستاگرام رجا به نشانی rajarail@ درخواست خود را ثبت کنند.

وی اظهار داشت: با شیوع کرونا در کشور، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفونی کردن قطار‌ها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در قطارها، ارائه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطار‌ها و ... آغاز و اجرایی کرده است.