قطار جایگزین برای جابه‌جایی مسافران قطار یزد-تهران اعزام شد

پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳:۰۰ 3 سال پیش

قطار جایگزین برای جابه‌جایی مسافران قطار یزد-تهران اعزام شد

عصر سفر- معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: قطار جایگزین برای جابه‌جایی مسافران قطار ترن ست یزد- تهران اعزام شد تا مسافران را به تهران منتقل کند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، «رضا عصاری» در خصوص نقص فنی ایجاد شده برای قطار یزد - تهران به شماره 625، گفت: قطار یاد شده حوالی ساعت 9و 55 دقیقه صبح امروز  در ورودی ایستگاه بادرود به دلیل نقص مکانیکی سالن 3 موجب دود گرفتگی سالن انتها شد که با اقدام به موقع مامورین مشکل برطرف شد و مسافران با همین قطار به ایستگاه بادرود منتقل شدند.

وی با اعلام سلامت کامل مسافران این قطار افزود: قطار ذخیره ساعت 11 و 10 دقیقه از ایستگاه یزد حرکت کرده تا مسافران قطار یاد شده را به تهران منتقل کند.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن عذرخواهی از مسافران این قطار اظهار داشت: ضمن پذیرایی نهار، صد درصد بهای بلیت قطار مذکور به نشانه عذرخواهی به همه مسافران  عودت خواهد شد که مسافران تا یک ماه فرصت دارند با در دست داشتن لاشه بلیت و کارت شناسایی معتبر به یکی از مراکز فروش بلیت مراجعه یا با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن 1539 تماس حاصل کرده و خسارت خود را دریافت کنند.

قطار ترن ست یزد- تهران امروز حدود ساعت 9 و 55 دقیقه در ایستگاه بادرود دچار نقص مکانیکی شد.

قطار« ترن ست» از نوع صندلی اتوبوسی ویژه مانند صندلی های هواپیما و سرعت سیر 160 کیلومتربرساعت، دارای خدمات کترینگ و پذیرایی وعده صبحانه در تمام مسیرها و نهار در مسیر مشهد است.

این قطارها در مسیرهایی همچون تهران - مشهد ، تهران - یزد ، تهران - میانه و قطارحومه ای تهران - قم بهره برداری می‌شوند.

واگن‌ها در برابر ورود گرد و غبار، برف و باران کاملا ایزوله است. مجموعه سیستم سرمایش در سقف واگن تعبیه شده و دارای عملکرد خودکار است، داخل واگن‌ها دارای سیستم صوتی تصویری مرکزی جهت پخش فیلم و موسیقی با چهار کانال خروجی و استفاده از هدفون به انتخاب مسافرین برای گوش دادن به موسیقی یا رادیو و یا تماشای فیلم است.

در این نوع قطارها نیز قابلیت نصب تجیزات دریافت از ماهواره برای پخش کانال های تلویزیونی وجود دارد.