مراکز گردشگری تعطیل شد

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰:۰۰ 4 سال پیش

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مراکز گردشگری تعطیل شد

عصر سفر- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مراکز تفریحی، توریستی و گردشگری این استان تعطیل شد.

سرویس : اخبار

به‌ گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایلنا، اقبال عباسی (استاندار چهارمحال و بختیاری) شامگاه چهارشنبه 9 مهرماه در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا که با حضور معاون درمان وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: تمامی مراکز تفریحی، توریستی و گردشگری به‌خصوص در حاشیه منطقه زاینده‌رود، دیمه، سیاسرد و مکان‌های مشابه دیگر از  روز پنجشنبه به ‌مدت حداقل دو هفته تعطیل است.

او با اشاره به وضعیت قرمز در استان چهارمحال و بختیاری به‌دلیل شیوع ویروس کرونا افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان یک‌سوم کارکنان خود را به دورکاری و یا مرخصی تشویقی بفرستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد: اجرای مصوبات مدیریت مقابله با کرونا برای تمامی دستگاه‌های اجرایی استان الزام دارد.

او یادآور شد: در شرایط بحرانی کنونی، هیچ‌کدام از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری حق رد کردن و یا کوتاهی در اجرای پیشنهادهای مطرح شده در این ستاد را ندارند.

عباسی سلامت مردم را اولویت نخست مسئولان استان دانست و اضافه کرد: نظر رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برای هرگونه برخورد در خصوص رعایت نکردن مسائل بهداشتی و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی معتبر و مورد قبول است.

او در ادامه تصریح کرد: تعطیلی و یا پلمب امکان بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی به مصوبه نیاز ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای ضعیف برخی مصوبات ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا  اظهار کرد: متأسفانه در جلسه‌ها، برخی مدیران تنها به حرف‌ بسنده می‌کنند، در حالی که نظارت و عمل آنان به اجرای مصوبات ضعیف است.