تعطیلات زمستانه می‌تواند اوج گردشگری را در هرمزگان ایجاد کند

دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷:۰۰ 6 سال پیش

‌سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان:

تعطیلات زمستانه می‌تواند اوج گردشگری را در هرمزگان ایجاد کند

عصر سفر- ‌سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان گفت: هرمزگان یکی از مقاصد مهم مسافران و گردشگران در تعطیلات زمستانی خواهد شد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، ‌اشکان مختاری در نشست تخصصی با فعالین گردشگری در خصوص تعطیلات زمستانه اظهار کرد: صنعت گردشگری در اقتصاد جامعه نقش مهم و تأثیرگذاری دارد و سبب رونق اقتصادی جامعه می‌شود و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم به جایگاه اصلی در حوزه گردشگری دست‌ یابیم و پتانسیل‌های گردشگری هرمزگان را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه برای تعطیلات زمستانی برنامه‌هایی پیش‌بینی‌شده تا بتوان گردشگران بیشتری را به استان جذب کرد، افزود: جشنواره میراث ناملموس، برگزاری جشنواره‌های موسیقی، تورهای تخصصی علمی، تورهای دریایی، برگزاری ورزش‌های هوایی ـ دریایی و ... از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل است.

مختاری با بیان اینکه تعطیلات زمستانی می‌تواند اوج گردشگری در استان ایجاد کند، تصریح کرد: با تمام قوا برای جذب گردشگر تلاش می‌کنیم و بر همین اساس تیم نظارتی منسجمی از سوی اداره کل تشکیل خواهد شد و بازرسی و نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری استان تشدید می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همفکری و ارائه راهکاری‌های مناسب از سوی فعالین حوزه گردشگری و فراهم آوردن تسهیلات، می‌توان زمینه خدمت‌رسانی مطلوب و موجبات رضایتمندی گردشگران را فراهم آورد.

در پایان فعالین حوزه گردشگری در خصوص مشکلات و راهکارهای موجود طرح تعطیلات زمستانه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.