آغاز تبلیغات ملی رویداد «همدان ۲۰۱۸»

يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰:۰۰ 6 سال پیش

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان:

آغاز تبلیغات ملی رویداد «همدان ۲۰۱۸»

عصر سفر- معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از آغاز تبلیغات ملی رویداد «همدان 2018» در سراسر کشور خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، علی خاکسار تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز اعتبارات رویداد همدان 2018 تخصیص نیافته بنابراین عملا کار خاصی در حوزه تبلیغات رویداد رخ نداده است.

وی یادآور شد: فعلا اداره‌کل میراث فرهنگی از محل اعتبارات داخلی کار تبلیغات ملی را آغاز کرده است و تا کنون نیز شاهد اجرای کارهای متعددی در این حوزه بودیم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ادامه داد: ساخت و اجرای کلیپ‌ها، فیلم‌های کوتاه و تیزرهای تبلیغاتی در شبکه‌های ملی آغاز شده است.

خاکسار گفت: به تازگی هم در 20 ایستگاه پرتردد متروی تهران تبلیغات صورت می‌گیرد و با برخی فرودگاه‌های مطرح کشور قرارداد انجام امور تبلیغات رویداد 2018 منعقد و کار آغاز شده است.

وی ادامه داد: در داخل شهر تهران و در سطح جاده‌های پرتردد و چند مسیر پرتردد قطار نیز بیلبوردهایی اجاره شده است و کار تبلیغات انجام خواهد شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در تابستان امسال نیز در اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف به تبلیغات رویداد همدان 2018 خواهیم پرداخت.