البرز را تبدیل به مقصد مسافران کنیم

سه شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴:۰۰ 6 سال پیش

مدیرکل گردشگری البرز:

البرز را تبدیل به مقصد مسافران کنیم

عصر سفر- مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز با عنوان اینکه البرز را تبدیل به مقصد مسافران کنیم، تصریح کرد: بحث البرز گردی را باید جدی دنبال کرد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین فخرالدین صابری در جمع خبرنگاران، گفت: لازم است در انجمن امور صنفی دفاتر خدمات گردشگری، کارگروه های تخصصی تشکیل و از توانمندی همه اعضا استفاده بهینه شود. 

وی افزود: برای جذب مسافران ورودی، باید برنامه ریزی و اقدامات بیشتری صورت پذیرد و صرفا روی مسافران خروجی تمرکز نداشته باشیم.

صابری با عنوان اینکه البرز را تبدیل به مقصد مسافران کنیم، تصریح کرد: بحث البرزگردی را باید جدی دنبال کرد و از دفاتر خدمات گردشگری استان انتظار می‌رود با برنامه ریزی درست در راستای تبلیغات، بازاریابی و در نهایت جذب گردشگران برای حضور در البرز اقدام کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز گفت: ما در استان البرز در آغاز راه هستیم و تبلیغات در معرفی داشته‌های هر منطقه حرف اول را می زند ولی تاکنون در این‌باره اقدامات کاملی انجام نشده است.

وی با تاکید بر جذب همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط اظهار داشت: باید به این تفکر برسیم که گردشگری می‌تواند یکی از را‌ه‌های رسیدن به یک رشد همه‌جانبه در این استان و کشور باشد.