تخفیف ۵۰ درصدی هتل آپارتمان‌ها در نوروز ۹۸

جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰:۰۰ 6 سال پیش

رئیس اتحادیه هتل‌ها مطرح کرد؛

تخفیف ۵۰ درصدی هتل آپارتمان‌ها در نوروز ۹۸

عصر سفر- فرخ مهر از تخفیف 50 درصدی برای مسافران نورزی که از 28 اسفند شروع و تا پایان 13 فروردین ماه ادامه دارد خبر داد.

سرویس : اقامتگاه

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدعلی فرخ مهر رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان با بیان اینکه افزایش قیمتی برای پایان سال برای هتل و هتل آپارتمان‌ها نداریم اظهار کرد: تخفیف 50 درصدی از 28 اسفندماه تا 13 فروردین ماه برای مسافران نوروزی درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده‌ای که برای هتل و هتل آپارتمان‌ها در تهران انجام شده و تا این لحظه رزرو‌های چندانی در این هتل‌ها صورت نگرفته است، اظهار کرد: باتوجه به این تبلیغات هنوز 10 درصد اقامت‌ها هم پر نشده است.

فرخ مهر با بیان اینکه بین 35 تا 40 درصد هتل آپارتمان‌ها پر شده است، تصریح کرد: 60 درصد از این ظرفیت هنوز خالی است که البته بیشتر توریسم‌ها به مکان‌های غیرمجاز اسکان داده شده است.

رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان با بیان اینکه نیروی انسانی موجود در هتل‌ها نیاز به آموزش‌های لازم در خصوص هتلداری خواهند داشت و پرسنل هتل‌ها باید در امور آتش نشانی، بهداشت، آداب و معاشرت مربوط به محیط کار خود را بدانند، تصریح کرد: در هتل‌ها باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان درپاسخ به این پرسش که وضع هتل آپارتمان‌ها را نسبت به مدت مشابه سال گذشته چگونه ارزیابی می‌کند گفت: متأسفانه رکود در هتل‌ها سبب شده که ضریب اشغال در سال گذشته بین 55 تا 60 درصد باشد و این رقم امسال به 35 تا 40 درصد برسد و به عبارتی 20 درصد افت ضریب اشغال داشته باشد.

فرخ مهر با اشاره به اینکه در بخش زیادی از هتل‌ها با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، گفت: با توجه به اینکه جوانان و کارگران داخلی حاضر به انجام کار در بخش‌های حمل بار، نظافت واحد‌ها و آشپزخانه، خدمات رسانی به مسافران نیستند، رایزنی‌هایی در خصوص استفاده از نیروی انسانی خارجی برای کار در این بخش‌ها با سازمان‌های مربوطه انجام شده که البته هنوز نتیجه‌ای در این زمینه حاصل نشده است.