توصیه‌های مهم سازمان مدیریت بحران کشور به مسافران نوروزی

دوشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳:۰۰ 6 سال پیش

توصیه‌های مهم سازمان مدیریت بحران کشور به مسافران نوروزی

عصر سفر- سازمان مدیریت بحران کشور در توصیه ای به مسافران نوروزی با توجه به وقوع سیل در برخی از نقاط کشور از آن‌ها خواست تا نکات ایمنی را در طول سفر رعایت کنند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ابنا، حفظ آرامش در مواجهه با خطرات احتمالی و توجه به هشدارهای مسولین محلی و عدم استقرار و نصب چادر در مناطق ساحلی، رودخانه ها و مناطق کوهستانی بخصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل ها جزو توصیه های دیگر سازمان مدیریت بحران کشور به مسافران نوروزی است.

پلیس راهور ناجا نیز از مردم خواست که امروز و فردا(پنجم و ششم فروردین ماه) سفر نروند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت : مردم برای سفرهای نوروزی مدیریت زمان داشته باشند و امروز و فردا به دلیل شرایط نامساعد جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

سرهنگ "نادر رحمانی" به هموطنان توصیه کرد پیش از حرکت از طریق شماره تماس 120 از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و در صورت لغزنده بودن جاده با سرعت پایین حرکت کنند.

سازمان هواشناسی در اخطاریه امروز دوشنبه پنجم فروردین ماه به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در 12 استان کشور در سه روز آینده اشاره کرد.

همچنین مدیریت بحران استان قم نیز با توجه به بارندگی های شدید در این استان به زائرین و شهروندان قمی هشدارهای لازم را داد.

براین اساس با توجه به احتمال وقوع سیل در قم، زائرین و شهروندان قمی باید در اسرع وقت خودروهای خود را از پارکینگ های داخل رودخانه خارج نمایند.

اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به تداوم بارش‌ها و شدت آن در بعداظهر امروز دوشنبه پنجم فروردین ماه از احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این استان خبر داد.