در منطقه معمولان، مشکل آبرسانی داریم

جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵:۰۰ 6 سال پیش

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

در منطقه معمولان، مشکل آبرسانی داریم

عصر سفر- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از تلاش برای حل شدن مشکل آب منطقه معمولان و پلدختر خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری«عصر سفر» به نقل از مهر، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیل در استان لرستان سنگین بوده و خسارت زیادی به راه‌های استان وارد کرد و راه ارتباطی معمولان را بست و امکان تردد به صورت زمینی در این منطقه میسر نبود. شب گذشته مسیری به سختی بازگشایی شد که امکان تردد بسیار ضعیف به این منطقه وجود دارد، متأسفانه حدود 500 خانوار از 2 هزار و 500 خانوار دچار سیل گرفتگی شده‌اند و امکانات بسیار محدود است.

نجار گفت: تجهیزات به‌کار گرفته شده مربوط به شهر است و توان انتقال تجهیزات به این شهر را نداشتیم، هماهنگی‌های لازم برای انجام عملیات لایروبی در این منطقه صورت گرفته است و در صورت بازگشایی مسیر تجهیزات به این منطقه اعزام خواهد شد.

وی افزود: برنامه ریزی برای همه مسائل صورت گرفته است و 20 فروند بالگرد در منطقه حضور دارند و امداد رسانی می‌کنند و خوشبختانه در شب حادثه که ارتباط قطع شد اطلاع دقیقی از این اوضاع داشتیم. مسئولان شهر تلاش زیادی برای تخلیه شهر انجام دادند و آسیب جانی در این شهر نداشتیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: برق منطقه معمولان وصل شده است اما در حال حاضر با مشکل آبرسانی مواجه هستیم، امیدواریم تا پایان شب مشکل آب منطقه حل شود.