تسهیل دسترسی مسافران به قطار تهران-همدان-تهران

چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹:۰۰ 6 سال پیش

معاون اجرایی شرکت‌ ریلی رجا اعلام کرد

تسهیل دسترسی مسافران به قطار تهران-همدان-تهران

عصر سفر- معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: تلاش شده تا دسترسی مسافران به قطار تهران-همدان-تهران، ارزان و آسان باشد.

سرویس : حمل و نقل

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، محمدرضا شناسنده بیان کرد: با توجه به دسترسی سریع به وسایل حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس و BRT، تاکسی) در فاصله زمانی کمتر از 5 دقیقه در اطراف ایستگاه راه‌آهن تهران، هموطنانی که از همدان به پایتخت کشور سفر می‌کنند به راحتی و قیمت ارزان می‌توانند به نقاط شهری مختلف این کلان شهر دسترسی پیدا کنند.

شناسنده گفت: بعد از راه‌اندازی خط ریلی همدان، شرکت رجا اقدام به راه‌اندازی قطار تندروی پردیس در مسیر تهران-همدان-تهران کرد که به منظور سهولت و دسترسی آسان مسافران به ایستگاه راه‌آهن همدان، هماهنگی لازم با مسئولان استانی و شهری برای جابه‌جایی آنها از ایستگاه راه‌آهن همدان به شهر همدان و بالعکس با قیمت مناسب و ارزان (یک‌هزار تومان) نیز شده است.

وی اظهار داشت: این قطار با 306 صندلی ایجادی همه روزه صبح ساعت 05:55 از همدان به تهران حرکت کرده و عصر همان روز ساعت 17:00 از تهران به همدان مراجعت می‌کند و مدت زمان سیر آن حدود 3 ساعت و نیم است.

معاون اجرایی شرکت رجا افزود: قطار پردیس از قطارهای خودکشش شرکت حمل و نقل ریلی رجا و پرسرعت‌ترین ناوگان شبکه ریلی کشور است، این واگن‌ها مجهز به تهویه و سیستم صوتی بوده و در برابر ورود گرد و غبار و باد و باران محافظت کامل می‌شوند.

شناسنده در خصوص قیمت بلیت این قطار گفت: بهای بلیت قطار پردیس در این مسیر 43 هزار و 300 تومان بوده که در برخی از ایام همراه با تخفیف ارائه می‌‌شود.

معاون اجرایی شرکت رجا تأکید کرد: هموطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و غیره می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir به صورت شبانه‌روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن 1539 تماس حاصل کنند.