بازدید استاندار قزوین از مجموعه گردشگری لاله الموت

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲:۰۰ 5 سال پیش

بازدید استاندار قزوین از مجموعه گردشگری لاله الموت

عصر سفر- استاندار قزوین روز سه شنبه همراه جمعی از مدیران اجرایی از مجتمع گردشگری و اقامتی لاله الموت شرقی بازدید کرد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در این بازدید در جریان مسایل و مشکلات این مجموعه گردشگری که مقرر است به بخش خصوصی واگذار شود، قرار گرفت

این مجموعه هم اکنون در اختیار سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قزوین قرار دارد.

اصلاح و بهسازی مسیر دسترسی به این مجموعه که دارای لغزش و ریزش سنگ ریزه هاست و ایجاد زیرساخت های رفاهی از جمله اقداماتی است که برای بهره برداری از آن نیاز است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی قزوین با واگذاری و راه اندازی این مجموعه که در یک منظره کم نظیر طبیعی (چشمه سارها،رودخانه‌ها، کوه و جنگل) احداث شده می توان رونق زیادی به گردشگری استان قزوین بخشید.

علیرضا خزائلی گفت: این مجموعه می تواند قطب اردوهای تمرینی تیم‌های ورزشی داخلی و خارجی و استراحت گاهی بی نظیر در سطح کشور برای دوستداران و علاقه‌مندان به طبیعت در فصول مختلف حتی زمستان باشد.

علی عبدالعلی‌زاده رییس هیات‌مدیره شرکت عمران و سازندگی کشور و وزیر سابق راه و شهرسازی، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ابوالفضل یاری رییس سازمان برنامه و بودجه قزوین، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین و حکمت‌الله داودی رییس شورای اسلامی قزوین در این بازدید استاندار را همراهی می کردند.

این مجتمع گردشگری به مساحت 189 هکتار دارای 80 واحد اقامتی با ظرفیت 400 نفر است.