مه غلیظ باعث تاخیر ۴ پرواز مسیر تهران - بوشهر شد

يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰:۰۰ 5 سال پیش

مه غلیظ باعث تاخیر ۴ پرواز مسیر تهران - بوشهر شد

عصر سفر- به‌ علت شرایط نامساعد جوی، مه غلیظ صبحگاهی و دید کم خلبان در فرودگاه بین المللی بوشهر 4 پرواز صبح روز یکشنبه شرکت‌های زاگرس و ایران ایر در مسیر تهران به بوشهر و بالعکس با تاخیر روبرو شد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: دستگاه آی ال اس کمک ناوبری خلبان در فرودگاه بوشهر تا میزان دید 800 متر قادر به فراهم کردن امکان فرود هواپیما در این فرودگاه است که غلظت زیاد مه صبحگاهی امروز در فرودگاه بوشهر باعث شده بود تا دید خلبان به کمتر از 800 متر برسد.

رضا معمار  افزود: براین اساس پرواز شماره 4025 تهران - بوشهر شرکت زاگرس با هواپیمای ام دی 82 که باید ساعت 6:50 در فرودگاه بین المللی بوشهر به زمین می‌نشست به‌دلیل شرایط جوی با 135 دقیقه تاخیر ساعت 9:05 فرود آمد.

وی اضافه کرد: همچنین پرواز 415 تهران - بوشهر شرکت هواپیمایی ایران ایر با هواپیمای فوکر 100 نیز که باید ساعت 7:35 در فرودگاه بین‌المللی بوشهر فرود می‌آمد با تاخیر روبرو شد و ساعت 9:15  بر زمین نشست.

معمار ادامه داد: به همین دلیل پروازهای هواپیماهای شرکت های زاگرس و ایران ایر از فرودگاه بوشهر به مقصد تهران نیز با تاخیر انجام خواهد شد.