سازمان هواپیمایی: مدت رسیدن چمدان ۲۰ دقیقه است

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱:۰۰ 5 سال پیش

انتظار 1 ساعته مسافران ایرتور برای دریافت چمدان‌‌‌;

سازمان هواپیمایی: مدت رسیدن چمدان ۲۰ دقیقه است

عصر سفر-تهران ایرتور شب گذشته در کنار معطلی 45 دقیقه‌ای در هواپیما قبل از برخاستن، یک ساعت هم در مهرآباد معطل دریافت چمدان‌های خود شدند، در حالی که طبق گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی این زمان انتظار نباید بیش از 20 دقیقه باشد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از فارس، پرواز شب گذشته ایرتور در مسیر شیراز-تهران در کنار اینکه با حدود 45 دقیقه تأخیر انجام شد، مشکلات دیگری نیز برای مسافران ایجاد کرد.

یکی از مسافران این پرواز در این‌باره به فارس گفت: قرار بود شب گذشته ساعت 22:15 با هواپیمای ایرتور از شیراز به تهران سفر کنیم در این راستا از ساعت 21 در فرودگاه حاضر شدیم.

این مسافر ایرتور افزود: پس از 15 دقیقه تأخیر ‌حدود ساعت 22:30 سوار بر هواپیما شدیم اما حدود نیم ساعت هم معطل ماندیم تا هواپیما به سمت باند پرواز حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه در بلیت ما زمان رسیدن به فرودگاه مهرآباد 23:25 قید شده بود، گفت: به دلیل بروز همین تأخیرات حدود ساعت 24 وارد فرودگاه مهرآباد شدیم.

این مسافر افزود: نکته دیگر نرسیدن بار و چمدان‌های مسافران این پرواز بود، زمانی که وارد سالن فرودگاه مهرآباد شدیم، چمدان‌ها نرسیده بود و به اجبار حدود 55 دقیقه معطل ماندیم تا چمدان‌های مسافران روی خروجی بار قرار گیرد.

این مسافر ایرتور گفت: متأسفانه در آن لحظات که ساعت حدود یک بامداد امروز بود، نماینده‌ای هم از ایرتور حضور نداشت که پاسخگوی این حجم تأخیر در ارسال چمدان‌های مسافران باشد و در خروجی سالن هم مأموران ایران‌ایر چک چمدان‌های ایرتور را انجام می‌دادند و  نماینده‌های ایرتور حضور نداشتند.

در این راستا سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این‌باره به فارس گفت: معمولاً 15 ‌تا 20 دقیقه پس از نشستن هواپیما، بار مسافران وارد سالن شده و مسافران امکان دریافت چمدان‌های خود را دارند.

به گفته رضا جعفرزاده، اگر این مدت زمان بیشتر به طول بیانجامد و مسافران بیش از این مدت زمان منتظر بمانند، شرکت هواپیمایی باید در این‌باره پاسخگو باشد.

 این رسانه منتظر دریافت توضیحات شرکت هواپیمایی ایرتور در این‌باره است.