وزیر گردشگری عمان فردا به شیراز سفر می‌کند

يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷:۰۰ 7 سال پیش

وزیر گردشگری عمان فردا به شیراز سفر می‌کند

عصر سفر- مدیرکل اداره میراث فرهنگی فارس از سفر احمدابن ناصر المحرزی وزیر گردشگری و توریسم سلطنت عمان و هیئت همراه در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه به شیراز خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر»به نقل از شیرازه، مدیرکل اداره میراث فرهنگی فارس گفت: سفر دو روزه وزیر و هیئت همراه با هدف بررسی و بازدید از ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های گردشگری سلامت شهر شیراز و تقویت و توسعه روابط گردشگری استان فارس و کشور عمان انجام می شود.

   مصیب امیری افزود: از برنامه ها پیش بینی شده برای هیئت عمانی نشست با استاندارفارس و مقامات استانی، بازدید از بیمارستان‌های دارای واحد بین المل (IPD) نشست تخصصی با فعالان حوزه گردشگری و روسای صنوف، بازدید از پروژه‌های مرمتی و جاذبه‌های مهم تاریخی شیراز است.

شیراز با برخورداری از ده‌ها بیمارستان مجهز فوق تخصصی و بهره‌گیری از توان علمی پزشکان متخصص و فوق‌تخصص مطرح، همواره به عنوان قطب گردشگری پزشکی جنوب ایران شناخته شده و مقصد مناسبی برای توریسم درمانی در منطقه است.

پتانسیل‌های شیراز در حوزه‌های پزشکی نظیر پیوند اعضا، قلب و عروق، جراحی چشم، جراحی پلاستیک، نازایی، مغز و اعصاب و ... در کشور، خاورمیانه و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به خوبی شناخته شده است.