مسافران، رفتار غیرمحترمانه گمرک در فرودگاه امام را اطلاع دهند

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵:۰۰ 5 سال پیش

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی:

مسافران، رفتار غیرمحترمانه گمرک در فرودگاه امام را اطلاع دهند

عصر سفر- مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: مسافران هرگونه بی‌احترامی گمرک یا تضییع حقوق خود از سوی گمرک را به صورت شکایت کتبی به فرودگاه اطلاع دهند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، «علی رستمی» روز دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته حمل و نقل در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد در پاسخ به سوال به سوالی در خصوص رفتار گمرک با مسافران در فرودگاه امام(ره) اظهار داشت: هرگونه بی‌احترامی به مسافران از سوی هر نهاد نظارتی ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ ارگان و سازمانی حق بی‌احترامی و تضییع حقوق مسافران را ندارد گفت: اگر گزارشی از تضییع حقوق مسافران از سوی گمرک داشته باشیم به طور حتمی به آن رسیدگی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  گفت: نهادهای نظارتی در فرودگاه‌های کشور رسالت و مسوولیت‌هایی دارند اما نباید بهانه بی‌احترامی و فشار برای باز شدن چمدان مسافران باشد.

وی با بیان اینکه کمیته تسهیلات در فرودگاه امام (ره) به صورت ماهیانه گزارشات و شکایات مردمی را بررسی می کند،  گفت: مردم شکایات خود را به صورت کتبی به فرودگاه بدهند تا در این کمیته بررسی شود.

رستمی تاکید کرد: بهتر است مسافران نیز از آوردن و حمل کالاهایی که از نظر گمرک ممنوع است خودداری کنند.

وی به وضعیت پروازها از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: اکنون پنج ایرلاین در ترمینال سلام حضور دارند و روزانه هفت پرواز از ترمینال سلام انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  از برنامه فرودگاه برای افزایش پروازها از ترمینال سلام به روزانه ١٥ پرواز خبر داد و اضافه کرد: تصمیم داریم در سه ماهه ابتدایی سال آینده ساعتی یک پرواز از ترمینال سلام انجام شود.

رستمی در خصوص افزایش پروازهای داخلی برای نوروز 1399 از فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: این ظرفیت وجود دارد و برای نوروز امسال به مقصد مشهد از فرودگاه امام پروازهای جدیدی توسط دو ایرلاین راه اندازی می‌شود.