پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری تا فروردین معتبر است

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰:۰۰ 5 سال پیش

پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری تا فروردین معتبر است

عصر سفر- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ،مراکز اقامتی، پذیرایی و موسسات گردشگری که تاریخ اعتبار آنها از تاریخ 10/12/98منقضی می‌شود تا فروردین ماه 99 معتبر خواهد بود.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایلنا، پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران) با بیان اینکه بخش زیادی از مراجعین حضوری اداره کل تهران به تمدید مجوز پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری اختصاص دارد، گفت: به منظور کاهش مراجعان درون شهری هموطنان براساس توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در حال اتخاذ تصمیماتی هستیم که مراجعه حضوری را تا حد امکان کاهش دهیم.

او گفت: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطلاعات لازم به تمدید پروانه بهره‌برداری را به‌طور کامل در سامانه اینترنتی جامع دفاتر خدمات مسافرتی بارگزاری کنند و تا فروردین ماه از مراجعه حضوری برای گرفتن پروانه جدید خودداری کنند.

جانفشان از تمام مدیران تاسیسات گردشگری خواست از مراجعه حضوری برای تمدید پروانه و ارائه گزارش عملکرد حتی‌المکان تا 15 فروردین ماه از مراجعه حضوری به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران اکیدا خودداری کنند.