ضد عفونی قطارهای حومه ای ادامه دارد

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲:۰۰ 5 سال پیش

یک مقام مسئول:

ضد عفونی قطارهای حومه ای ادامه دارد

عصر سفر- معاون مسافری راه آهن گفت: قطارهای حومه ای با نظارت بازرسان وزارت بهداشت ضدعفونی شده و در راستای خدمت‌رسانی مناسب‌تر آماده هستند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از باشگاه خبرنگاران، میر حسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا به صورت کامل خدمات دهی به مسافران انجام می شود، گفت: قطارهای حومه‌ای بین شهری، مانند روال روزهای گذشته سفر انجام می دهند اما برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این قطارها به صورت کامل ضدعفونی می شوند.

معاون مسافری راه آهن اظهار کرد: تا زمانی که مسافر برای این قطارها وجود داشته باشد خدمت رسانی به صورت کامل به مسافران انجام می شود و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

موسوی یادآور شد: این قطارها با نظارت بازرسان وزارت بهداشت ضدعفونی شده و در راستای خدمت‌رسانی مناسب‌تر آماده هستند، قطارهای حومه ای همانند روال سابق هر روز اقدام  به جابه‌جایی مسافران می‌کنند.

معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه شرکت راه‌آهن از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا اقدام به ضد عفونی کردن محیط های خود به ویژه محیط راه آهن کرده است، گفت: علاوه بر قطارهای حومه ای تمامی قطارهای بین شهری به صورت کامل با نظارت وزارت بهداشت ضدعفونی می شوند.

معاون مسافری راه آهن تصریح کرد: تا زمانی که مسافر برای جا به جایی قطار وجود داشته باشد اقدامات و ارائه خدمات به مسافران به ویژه در شهرهای حومه ای اطراف را انجام خواهیم داد.

موسوی اظهار کرد: با توجه به افزایش‌ شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف حمل ونقل ریلی مانند سایر بخش های حمل و نقلی با مشکل محدودیت رو به رو شده است ، افزود: انجام قطارهای مسافری تهران_ وان تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

او بیان کرد: این بخش حمل و نقلی هم مانند سایر بخش ها با مشکل مواجه شده و کشور ترکیه مرزهای ریلی خود را بسته است.

معاون مسافری راه آهن توضیح داد: با توجه به محدودیت هایی که ایجاد شده این تردد ها متوقف شده اما سعی خواهیم کرد با رایزنی ها این مشکل را برطرف کنیم. فعلا بلیت های در این مسیر به فروش نمی رسد.