هفت آژانس مسافرتی مجوز برگزاری تور جام جهانی دریافت کردند

يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵:۰۰ 6 سال پیش

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی:

هفت آژانس مسافرتی مجوز برگزاری تور جام جهانی دریافت کردند

عصر سفر- با فعالیت هفت دفتر خدمات مسافرتی استان در زمینه ارائه تور جام جهانی 2018 روسیه موافقت شده است.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، یوسف بیدخوری روز یکشنبه افزود: از هشت دفتر استان که برای برگزاری این تورها اعلام آمادگی کرده بودند پس از ارسال مدارک به تهران، با فعالیت هفت دفتر در این خصوص موافقت شد.

وی بیان کرد: بر این اساس تنها شرکت های مسافرتی 'روشن سیر، رهپویان اسپادانا، فردوسی سیر، قاصدک سیر مهرگان، آتی توس یگانه، هرمس اطلس و دنیاسیر' مجوز برگزاری تورهای جام جهانی 2018 روسیه را در استان خراسان رضوی دارند.
بیدخوری اظهار کرد: این دفاتر با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فدراسیون فوتبال به عنوان مجری برگزاری تورهای جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شده و مجوز دریافت کرده اند.
وی تاکید کرد: متقاصیان این تورها از ثبت نام اینترنتی و اعتماد به تبلیغات غیر واقعی در این زمینه پرهیز کرده و صرفا با مراجعه به دفاتر دارای مجوز اقدام به پرداخت هزینه و ثبت نام کنند.
بیدخوری گفت: علاوه بر این واریز وجه به صورت اینترنتی برای خرید بلیت و نام نویسی در تورهای جام جهانی روسیه باید با کسب صحت و درستی فعالیت و خدمات دفاتر و شرکت های دارای مجوز باشد.
وی با بیان اینکه دفاتر و شرکت های گردشگری موظف به اجرای منشور حقوق گردشگر هستند، گفت: دفاتر مجاز می توانند با توجه به تفاوتی که در نوع هتل محل‌ اقامت، پروازها و مدت زمان برگزاری تور و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند نرخ متفاوت تورهای خود را به متقاضیان اعلام کنند.
خراسان رضوی حدود 400 دفتر و شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی دارد که 270 دفتر و شرکت از این تعداد در مشهد فعالیت دارند.
جام جهانی فوتبال ٢۰١٨ روسیه در تاریخ 14 ژوئن تا ‍15 ژوئیه 2018 برابر با 24 خرداد تا 24 تیرماه 1397، به مد‌ت 32 روز برگزار می شود.