تهرانگردی عصرانه و شبانه در ماه رمضان برگزار می‌شود

چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵:۰۰ 6 سال پیش

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران:

تهرانگردی عصرانه و شبانه در ماه رمضان برگزار می‌شود

عصر سفر- تورهای تهرانگردی در دو بخش عصرانه و شبانه در ماه رمضان و ایام تابستان از 8 خرداد ماه برای شهروندان برگزار می‌شود.

سرویس : ایرانگردی

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از تسنیم، دلاور بزرگ نیا با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای توسعه گردشگری عصرانه و شبانه در پایتخت به شمار می‌رود، اظهار داشت: برنامه‌های گردشگری در تابستان با محوریت مسیرهای خلاقانه در بافت تاریخی تهران قدیم برگزار می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران تعطیلی مدارس، مراکز دانشگاهی و افزایش طول روز را بهترین فرصت برای توسعه گردشگری شهری دانست و تاکید کرد: تهران در حوزه میراث فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی این ظرفیت را دارد تا با یک برنامه ریزی هدفمند میزبان هموطنان علاقه مند به گردش و سفر در ماه رمضان و فصل تابستان باشد.

بزرگ نیا اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را از دیگر اولویت‌های تورهای عصرانه در فصل تابستان عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای فراغت جوانان و نوجوانان موجب تقویت روحیه نشاط و شادابی در جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد :تورهای تهرانگردی در حوزه‌های طبیعتگردی و فرهنگی در 10 مسیر در محدده تهران قدیم، ری و شمیرانات برگزار می‌شود و علاقه مندان برای حضور در برنامه‌ها نام خانوادگی خود را به سامانه 5000206020050 ارسال کنند.

در نخستین برنامه تهرانگردی عصرانه شهروندان از موزه لورر در تهران، گنجینه دوران اسلامی موزه ملی و سردر باغ ملی بازدید می‌کنند.