طرح جامع سرمایه‌گذاری منطقه گردشگری کوه‌گل تهیه می‌شود

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳:۰۰ 6 سال پیش

طرح جامع سرمایه‌گذاری منطقه گردشگری کوه‌گل تهیه می‌شود

عصر سفر- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جامع سرمایه‌گذاری منطقه گردشگری کوه‌گل تهیه و به فراخوان عمومی گذاشته می‌شود.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، محمود باقری در بازدید مسئولان شهرستان دنا از منطقه گردشگری کوه‌گل با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی، افزود: تاکنون پروژه‌های بزرگی را در حوزه گردشگری به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم .

وی با بیان اینکه منطقه کوهگل  واقع در حوزه محیط زیست شهرستان دنا نیز از مناطق گردشگری است که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد، اظهارکرد: با جلساتی که با مسئولان  استانی و شهرستانی  داشتیم مقرر شد طرح جامع سرمایه‌گذاری منطقه کوه‌گل با حفظ مسائل زیست محیطی از سوی اداره کل میراث فرهنگی با هماهنگی محیط زیست استان تهیه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از آماده شدن طرح سرمایه‌گذاری کوه‌گل، این طرح را جهت جذب سرمایه‌گذار به فراخوان عمومی خواهیم گذاشت .

باقری اضافه کرد: در جذب سرمایه گذار برای این پروژه، اولویت با سرمایه گذاران بومی(جوامع محلی و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی) شهرستان است.