حضور ایران هتل آنلاین در نمایشگاه الکامپ، با ۱۰۰ شب اقامت رایگان

شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳:۰۰ 6 سال پیش

حضور ایران هتل آنلاین در نمایشگاه الکامپ، با ۱۰۰ شب اقامت رایگان

عصر سفر- تیم ایران هتل آنلاین این بار، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران با یاران و همراهانش دیدار تازه کرده و از ششم تا نهم مردادماه، میزبان این بزرگواران در غرفه آی‌هو خواهد بود.

سرویس : اقامتگاه

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از مهر، پس از تجربه ارزشمند سپری کردن لحظاتی بی بدیل در نمایشگاه بزرگ گردشگری سال گذشته، ایران هتل آنلاین بار دیگر مسرور است از فراهم آمدن فرصتی دوباره برای تکرار ملاقات نزدیک با همراهان وفادار خود.

نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران، بزرگترین رویداد در حوزه الکترونیک و کامپیوتر بوده و ایران هتل نیز که با پایه گذاری ایجاد بستر رزرو هتل به صورت صددرصد آنلاین، به عنوان یکی از اصلی‌ترین پیشگامان در مسیر پیوند صنعت گردشگری با تجارت الکترونیک به شمار می‌رود، حضور در این رویداد را وظیفه‌ای اساسی بر دوش خود تلقی می‌کند.

از این رو، در دومین مشارکت الکامپی خود، نوید آن را می دهد که اتفاقاتی خوش و ثمر بخش از برآیند دیدارهای ایشان با بازدیدکنندگان و سایر مسئولان عالی رتبه حوزه تجارت الترونیک، در جهت ارتقای کیفی ارائه خدمات آنلاین به میهمانان گرامی رقم خورد که هم تراز با شایستگی های این بزرگواران باشد.

گردونه شانس ایران هتل!

در این دوره از نمایشگاه الکامپ، هدیه‌ای بزرگ و هیجان انگیز از سوی ایران هتل برای مراجعان محترم در نظر گرفته شده است. برای اولین بار در ایران، گردونه شانس سفری، 100 شب اقامت شیرین در بهترین هتل‌های ایران را به بازدیدکنندگان غرفه آی هو هدیه خواهد داد.

پس اگر از دوستداران پر و پا قرص سفر به شمار می‌روید بشتابید و با حضور در غرفه ایران هتل آنلاین و گذاشتن یک استوری از غرفه یا چرخ شانس و تگ کردن پیجمون در مسابقه گردونه شانس ما شرکت کنید، چرا که اقامت در بهترین هتل‌های کیش، مشهد، شیراز، یزد، اصفهان و سایر مقاصد توریستی ایران زیبا در گردونه شانس ایران هتل انتظار شما را می‌کشد.

راهنمای بازدید از نمایشگاه

آن دسته از عزیزانی که در تهران سکونت داشته و قصد بازدید از نمایشگاه بین المللی تهران را دارند محتمل است که تسلط نسبی به مسیر دسترسی به نمایشگاه را داشته باشند. با این حال ذکر مجدد این مورد خالی از فایده نخواهد بود که به علت واقع شدن نمایشگاه بین المللی در بزرگراه چمران شمال و خارج از محدوده طرح ترافیک به آسانی قادر به استفاده از خودروی شخصی برای رسیدن مقصد هستند و در صورت تمایل به استفاده از نقلیه عمومی،  دسترسی به نمایشگاه از طریق خطوط اتوبوس بی آر تی به سهولت امکان پذیر است.

به سایر هموطنانی که ساکن پایتخت نبوده و برای بازدید از نمایشگاه قصد سفر به تهران را دارند، توصیه می شود تا از میان هتل های تهران، ترجیحا نزدیک‌ترین هتل‌ها به محدوده نمایشگاه بین‌المللی را همچون هتل استقلال تهران، هتل اوین، هتل بلوط، هتل آزادی و... جهت اقامت برگزینند تا حداکثر استفاده از انرژی و زمان را برای بهره‌وری بیشتر به دست آورند.